reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrej Tabak

Andrej Tabak

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ale som človek a som na to hrdý...ale nie som dokonalý. A keď treba a je to v mojich silách vždy rád pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Rozhodnutia ktoré nám menia život.

Andrej Tabak

Rozhodnutia ktoré nám menia život.

Náš život je plný situácii kedy sa musíme rozhodnúť. Rozhodnutia sú o tom akým smerom pôjde náš život ďalej. Aké následky ponesie naše rozhodnutie, čí vôbec dôjde k zmene ktorú očakávame. Niekto by cely ten jav mohol nazvať náhodou, náhoda ktorá zmení náš život…ale kto verí na náhody?

  • 25. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 976x
  • 19
Od-blogovanie nešťastnej duše

Andrej Tabak

Od-blogovanie nešťastnej duše

Dnes som celou cestou do práce rozmýšľal nad tým, že už by asi bolo načase si povedať dosť a prestať sa trápiť nad niekým kto o to nestojí, alebo len proste nevie dať city tak navonok, ako by bolo žiadúce. Nech sa deje čokoľvek, nie je to tak, ako by som chcel a viem, že ona to tiež takto nechce. Aj keď, to už je asi bezpredmetné. Štyri mesiace sú ale myslím dosť dlhá doba pre kohokoľvek, aby prišiel na to, čo vlastne chce. Ja už nemám silu sa venovať niečomu čo nikam nevedie...

  • 23. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 992x
  • 0
Zvyšných 32

Andrej Tabak

Zvyšných 32

Takto pred 20-timi dňami som sa zobudil s tým, že sa cítim nejak ináč. No veď som sa aj mal prečo, keďže som mal narodeniny. Ako skoro každé ráno cestou na kávu, ktorú si robím samozrejme v kuchyni, som zapol počítač a ešte som sa stavil v miestnosti, kde by na dverách napríklad niekde v penzióne bol panáčik bez sukne.

  • 22. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 631x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu