reklama

Nech sa pod zem prepadnem…

Ľudia si zvyknú hovoriť divné veci, prisahám na svoju matku, nech sa pod zem prepadnem, toto už nikdy neurobím, radšej som sa nemal narodiť, kiež by som sa narodil iným rodičom, radšej si kusnem do jazyka, dva krát do tej istej rieky nevstúpiš…a je toho toľko, že by sa tým dal vyplniť cely blog sme.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Čo to ale vlastne ľudia hovoria a prečo to hovoria...veď vo väčšine prípadov to ani nemyslia vážne a ak aj áno, málokto si uvedomuje následky resp. dôsledky toho čo povedal/sľúbil. A každý myslím mi dá za pravdu, že už v živote niečo také povedal, alebo napísal a nedodržal to. Poprípade to ani nemyslel vážne, len chcel presvedčiť toho druhého, ktorému to bolo adresovane, že on spĺňa nejaké požiadavky resp. predstavy o tom aký by mohol byt v jeho/jej očiach, ale v skutočnosti taký nie je.

Ale záleží na tom vôbec? Osobne si myslím, že nech hovoríme čokoľvek (o čom tu píšem) chceme len niekoho presvedčiť o našich dobrých úmysloch, o tom že vieme dodržať slovo, o tom že vieme obetovať niečo, čo bežne neobetujeme. Človek dostal dar reči a reč resp. spôsob akým sa človek vyjadruje sa samozrejme stále vyvíja a do vývoja patria aj tieto slovne hračky, typu sľúbim - zapôsobím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dá sa žiť aj takto, ale nie dlho..teda ak to čo hovoríme nemyslíme celkom vážne. Ono sa to nakopí a potom sa už z toho nevieme nijak dostať. Toto platí najviac o klamstvách, ale aj o "planých" sľuboch, čo je v konečnom dôsledku tiež len klamstvo.

Tých divných veci, ktoré ľudia hovoria resp. iba vyslovujú, je priveľa na to, aby som tu o nich všetkých písal. Ale jedno je isté...pokiaľ budú žiť ľudia, budú sľubovať, budú prisahať, budú hovoriť v hneve, v strese, v úzkosti kadečo, čo ani nemyslia vážne a budú tým ubližovať druhým, keď aj nechtiac.

A prečo to vlastne píšem? Lebo som zistil, že tých veci o ktorých tu píšem som povedal toľko, že by som už nemal veriť ani samému sebe. Sklamal som jednu osobu, ktorá mi verila, ale ktorej som ja bohužiaľ neveril, aj keď neskôr som zistil, že som na to mal právo. Ale ja som sklamal viac a čo je asi najhoršie, že som sklamal samého seba...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Skúsim takto "verejne" napísať, že druhy kráť do tej istej rieky nevstúpim..kiež by. Lenže čo ak ta rieka mi dáva/la život a ja bez nej nežijem iba prežívam...

Človek by mal žiť tak, aby sa nemusel hanbiť za to čo povedal..slova sú bohužiaľ niekedy viac ako city, niekedy...a niekomu stačí aj to niekedy aby na Vás zanevrel a prestal Vám veriť.

Andrej Tabak

Andrej Tabak

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajný človek, ale som človek a som na to hrdý...ale nie som dokonalý. A keď treba a je to v mojich silách vždy rád pomôžem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu